Nsln küçük alma derim, 240 ml olanlar var onları öneririm , cam mı plastik mi dersen eğer , cam saglıklı olsada kullanımı zor ağır kırılma ihtimali yüksek, ama plastik daha kullanıslı.. Marka olarak wee önermem akıtıyor, mamajo öneririm ama belli bir süre sonra kapak kısmı gevsiyor, aventi öneririm ama plastik olanını, bir de bugün gördüm beymenin sitesinde biraz pahalı ama tam anne meme ucu gibi emzik kısmı çok beğendim onu almayı düşünüyorum, çok biberon değiştirdim bineeonda emzik kısmı çok önemli , maddi durumun elveriyorda eğer beymendeki bibeeona bakabilirsin canm, bende ne olur ne olmaz diye almıstım iykide almısım sütüm kesildi mama veriyorum her ihtimale karsı biberon olmalı