Zeyha1 39+2 heryerim ağrıyor artık sancım var mı yok mu bilmiyorum anlamıyorum bel ağrım var çişim var ama yok hem korkuyorum hem sabırsızlanıyorum darlandım artık 🤷🤷😓
Srhnzlcn Zeyha1 off sorma bende darlandım artık hele burada 38 de bile doğuramadımm yazıyolar yaa iyice stres oldumm ya bebeğin 40 a kadar yolu yok mu? Ben mi yanlış biliyorum😀
Mervee09 Zeyha1 aynıyız bende 39+2 yim yalancı sancı bile cekmedm hiç sancım olmucak doğuramıcam diye korkmaya basladm nişanda geldi açılmada 2 cm sancı yok ama senn nişan fln geldi mi canm
Zeyha1 Mervee09 Hayır hiçbir belirtim yok sadece 3-4 gündür belim feci ağrıyor bi bu sancım oluyosada hissetmiyorum arada işte kasıklarima bişey vuruyo sancı oysa eger
Mervee09 Zeyha1 bende oda yok gayet normalim o yüzden sanki hiç sancım olmucakmış da doğuramıcakmısm gibi geliyo
Tasummuhn Zeyha1 ben geçen hafta doğum yaptım senin de doğumun yakın sancı kasık ve beline düzenli aralıklarla geirince oluo
Zeyha1 Mervee09 Ben uyku sersemi onu şu şekilde anlamışım pardon “sancım olmadan dogurcakmışım gibi” dedin anlamışım o yüzden inşaallah öyle olur dediydim ay güldüm şu an kendime 😅😅😅
JustMama Mrvgnr Evet benim de 37+4, nefesi iyice sıkıştırıyor artık 😬 Bir de yatmak da çok zorlaştı, karnımın altına yastık koysam yüksek geliyo, koymasam çocuk ağır geliyo, nasıl yatacağımı şaşırdım 🤭
Zeyha1 Mervee09 Bende bilmiyoruum bende istiyorum doğurmak ama işte 🤷bu arada Aydınlı mısın yoksa Aydın’da mısın?
Zeyha1 JustMama Evet artık sağıma yatsam çocuk oraya baskı yaptığı için etim aciyo sola yatsam oda aynı geceleri bı yana dönmek zor resmen 😅
Mrvgnr JustMama 13 gün kaldı Allahın izniyle ya sabır dicez artık çaresinide bulamadım yatsam yok otursam yokkk bi kucağımıza alsaydık 😩