Tugbasahin07 mororkide91 evet lierac guzel krem ama ben hep tatlı badem yağı kullandım çatlağın olmadı şuan ikinciye hamileyim
Madeleine mororkide91 Lierac kullanıyorum erken kullanmaya başladım daha 21. Haftadayım şuan iyi görünüyor:)
Evlat_can mororkide91 o biraz vücutla ilgili 3cocuk doğurdum hiç görmedim ama sana şunu söyleyim karnin veya yan çevresi kasinirsa asla kaşıma çok faydası oluyor
Cigilipap mororkide91 ben bütün pahalı ürünleri 13. Haftadan itibaren göğüs, karın, bacak şeklinde kullandım ama yinede çatlağım oldu. 27. Haftadayim. Lierac, burts bees, bio oil yağ, üni baby yağ kullandım 😁 bence genetik çok etkili. Annemde çok çatlamış.
Zehracelik Bende lierac kullandım 37. Haftaya kadar hiç çatlağım olmadı sadce bacaklarının arkasında ufak küçük mor çatlaklar oldu oda çok belli belirsizfi ama 37 bittikten sonra kalcalarimda aşırı derecede çatlak oldu 1 2 günde hemde kısacası ne kullanırsanız kullanın vücudunuz çatlamaya meyilliyse çatlar beb biol lierac 4 5 şişe bebek yağı kullandım hepsinden bol bol ama yinede çatladım ama karnım da küçük 1 2 küçük çatlak var sadce
mororkide91 Zehracelik vucut yapisiyla ilgili bi durum ama yinede bi umut işte kremler yaglar kullaniyoruz
Zehracelik mororkide91 ewet bende vücut yapısıyla alakalı dedim zaten eğer vücut çatlamaya meyilliyse çatlar canım bende bir umut 1. Aydan bu güne kadar krem kullandım halada kullanıyorum
Bngsrp mororkide91 inşallah canım ancak vücut yapısıylada alakalı birde ebe bana dediki gögüslerine sürekli sür yağdan nemli kalsın emzirme sürecinde tahriş olma ihtimalini azalır sürmeye başla dedi bilginiz olsun tabi ben çatlamasın diye zaten boca ediyordum her yerime😂😂
Mirzabos Lıerac kullanıyorum yağlarda kullandım bünye meyilliyse çatlıyorsunuz son ay belli oluyor zaten ilk başlarda çok kilo alınmadığı için benim bacaklarım çatladı Çok kilo almadığım halde
mororkide91 Bngsrp emzirme süreci tahriş zaten cok sıkıntılı bi durum.catlamalar olsa bile belki tahrişi onler ebenin demesi gibi