Olabilirsin tabiki. Ama bence olma. Ben oldum 18gün oldu. Ağrılarım geçmek bilmiyor. Sürekli sancı giriyor karnıma. İlk günler yerimden bile kalkamadım. Hala daha çok ağrım oluyor. Bu böyle gidecek. Eğer olabilirse normal doğur kurtul en iyisi. Benimde özel sebepten sezeryan oldu. Ama keşke normal olabilseymiş diyorum.