Ronyaseda Kızlar 36.ci haftadayım karnım çok sert oluyor bazen çok aşağı kasilıyor şimdi de göbek deliğinin üst kısmı taş gibi 🙄 Aşırı derecderece karin sertleşmesi oluyor bu ne demek 🙄😄🤦🏻♀️
Miya_mm Ronyaseda nedemek olduğunu bilmiyorum Ama aynı sorun bende de var 33 haftalık hamileyim karnım patlayacak gibi sertleşiyor özellikle sol taraf
7412001 Ronyaseda cuma günü doktoruma sordum korkulacak birşey değil dedi rahim doğuma hazırlanıyor dedi normal iyi bişey dedi ama gene de doktorunuza danışın bence ben 39+2 deyim
BMehtap Ronyaseda kasılıp sertleşmesinin sebebi doğuma hazırlık için o şekilde oluyormuş doktor söylemişti
melikeuyanik Ronyaseda bendede durum aynı canım 35. Haftadayım artık bebek büyüdü iyice ve yeri daralmaya başladı muhtemelen doğum pozisyonunuda almıştır benim senin haftalarında almıştı çünkü hareketleride ondan daha azalıyo dedi doktorum korkulcak bişey yok yani
Blackpink Benim dun resmen ucgen oldu karnim. Amuda mi kalkiyo napiyo anlamadim. Birde yattiktan sonra oturmaya gecince gogus kafesime dogru top gibi yapiyo kendini. Kafasıda kanala girmis dr oyle soyledi.
Ronyaseda Blackpink Benimde aynı şekilde canim bas aşağı ama niye böyle anlamadım 🙈 inşallah sağlıklıdır yavrularımiz
Ronyaseda 7412001 Benim doktorum herşeye normal dediği için sormuyorum artık 🙄 Buna da yeri daralmıştır flan diycek kesin
7412001 Ronyaseda sanmam ya çümkü forumda çok kişiden normal olduğunu duydum ama gene de sorun ne okur ne olmaz hatta şuan taş gibi aşırı sert ve hissizlik oluşuyor karnmda