Nagihan78 Merhaba arkadaşlar uzun süredir araştırıyorum park beşik düşünüyordum ama sanırım artık şu asansörlü anne yanı beşiklere döndüm gibi heyner marka ve Meltem smart var ama hangi model kafam çok karışık kullanan yada alanlar beni bu dertten kurtarın 😊
Safie Nagihan78 aynı dert bende de var yaa bir türlü karar veremedim anne yan miami var onu mağazada gördüm o kadar da hoşuma gitmeDi . Elele 650 TL düşmüş kararsızım
Ruya-Onen Nagihan78 Ayakları tekerlekli olanlar çabuk yamuluyor. Bende ondan istedim almaya gittiğimiz yerdeki beşiklerin teşir ürününün tekerlekleri yamulmuştu ve bana çok dayanıksız geldi vazgeçtim o yüzden maalesef. Yine asansörlü ama farklı bir model aldım. https://imgyukle.com/i/xtLfTY Bu şekilde taç detayları yok düz sade olarak aldım.
Babyy1S Nagihan78 https://www.hepsiburada.com/babycom-dogal-ahsap-boyasiz-anne-yani-besik-60-x-120-cm---tekerlekli-besik-p-HBV00000SKPSR?magaza=Baby+Tech ben bunu aldim tekerlekli ve anne yanı asansorlu rahat kullanisli bi bak istersen
Nagihan78 Balbocegi_ öndeki koruma aşağı ve yukarı hareket ediyor yattı kısımda 3 kademe olarak ayarlanıyor
Nagihan78 Ruya-Onen yaa aslında tekerlekli olunca kullanışlı olur diye düşünmüştüm ama dediğiniz de mantıklı
Tugce1450 Ruya-Onen bende boyle bir model aldım hem küçük kaba degıl ilerde odasını bazalı yaptırmak ıstedıgın ıcın hemde ayrı dolap sıfonyer aldım diye ama kafama bırsey takıldı dger mobılyalı besıklerden braz daha kucuk ya bu acaba 1 yasına kadsr falan kullanabılırmı? Yada bir yasına kadsr kullansa mesela bir yasından sonra çocuk bazada yatsa yatakda üşürmü?
Oykugoktug Asansörlü tavsiye ederim yıldır kullanıyorum bir sıkıntı yaşamadım.. ilk zamanlar asansörlü olan kısmı çıkartıp anne yanı olarakta kullanabilirsinz
Nagihan78 Mziyaa bambino nın eni 70 cm kral ın eni 60 cm Di sanırım bende bunlar arasında kaldım valla ne zor işmiş
Babyy1S Nagihan78 4 yasına kadar kullanilir agirlık olarak 53 kiloyum içine yattim falan tasimada skntisi yok şuan indirimde benm alsigimda pahalliydi 60.120 en boy yakininda falan gorursen incele ben inceleyip nette daha uygun diye o sekilde aldm
Mziyaa Nagihan78 Bende çok arasında kaldım. Mağazasında birebir görüp aldım. Bence hangi model alırsanız alın genişliği 70 olmalı. 60 bana çok dar geldi. 10 santim bile inanın çok farkediyor
Nagihan78 Mziyaa bana da en boydan daha önemli gibi geliyor bambino ya daha yakınım sizde böyle dedikten sonra 😊
Zeynep7p Nagihan78 modeli tam hatırlayamadım şu an ama resim yüklemeyi de bilmiyorum 😓 asansörlü 3 kademeli olan anne yanı altı da tekerlekli tekerlekler de iyi kalitede bence