Duyguderyaa Tabi ki spinal ya da epidural derim. Korkacak hiçbir şey yok,iğneyi gram hissetmeyeceksiniz sanki bir sinek ısırığı gibi,damar yolu açılacak inanın ondan sonra anestezi iğnesinin önemi kalmayacak. Saniyeler içinde uyuşacaksınız ve siz ne olduğunu anlamadan bile bebeğinizin sesini duyup,yanağınıza konulacak🥰 bu olaya şahit olmak her şeye değer zaten.
Genel sezaryende direkt ağrı ile uyanacaksınız ve alacağınız narkoz bir parçada olsa bebeğinize geçecek.Bu en önemli tarafı zaten.
Seçiminiz sizin için en hayırlısı olur inşallah.