Rapor alma işi kalkmadı mı artık sadece 18 yaş altı ve 65 yaş üstüne veriliyor diye biliyorum bende 6 ayına kadar raporla aldım ama sonra rapor ilaçların kaldırıldığı zaman raporda kalktı corona tedavisinde kullaniyor diye bilgi verildi elimde olduğu için hatta fazladan ilaç bile alamadım bende tanıdık eczane yardımıyla elindekileri doktora yazdırıp aldım