Selam kizlar, ben burda yeniyim 24 yasindayim ve sizinle duygularimi paylasmak istedim..belki buna benzer bir durum yasayaniniz vardir veya fikirlerinizi paylasmak istersiniz..
Ben esimle 5 senedir evliyim 3 senedirde cocuk planliyoruz fakat maalesef benim polikistik over sendromum (= hormon bozuklugu) ve cok düzensiz bir adetim vardi esiminde sperm kalitesinde sorun vardi..
1 senedir tüp bebek tedavisi gördüm yani 3 tane dondurulmus tüp bebek koydurdum birini tek digerinide cift koydurdum ama oda tutmadi ne yazikki, sonra kayinvalidemin tavsiyesiyle cok sevilen bir doktor varmisti ona danistim sagolsun benide esimide haplarla biraz olsun iyilestirdi benimde adetimin düzenli gelmesini sagladi..bu adimdan sonra sürekli yumurtlama günlerim takip edildi ve allahin isi normal yolla hamile kaldim ve dünyalar benim oldu cok mutlu olduk! 🙂
Hamilelik testine inanamayan ben hemen ertesi sabah kan testi yaptirmaya karar verdim ve hcg hormonum 968 cikti yani 4-5 haftalik hamileyim dediler, 5.haftamda kesem göründü suanda 7.haftamdayim kesede büyüme var ama maalesef icinde hic bebek görülemedi ve ben buna cok üzüldüm..normalde hizli bir sekilde gelismesi gerekirken bizim neyazikki embriyo sadece 1 mm dedi doktor..
Bugün kan verdim carsamba hastanede tekrar kan verilcek ve hcg hormonumda bi yükselis varmi yokmu onu ögrencem o gün cok korkuyorum cok karmasik bir durum bunu yasayan varmi aranizda ? Bebek gelisebiliyomu icinde daha 7.haftadan sonrada veya ne gibi seyler tavsiye edersiniz..ben hemen kürtaj olmak istemiyorum 9.-10.haftama kadar beklemek istiyorum..😔