Seda1208 önceden önlem alma şansı varsa alın benim de ilk doğumda azalma vardı sanci açılma yoktu bebeğin hareketlerini kontrol et dediler 39. Haftyaa girdiğim gün sabah pek hareket etmediğini farkettim başka bir doktora gittim emin olmak için bugün doğurman lazım senin dedi, kendi doktoruma gittim suni sancı ile başlatmak için yatış yapıldı daha sancı verilmeden nstde kalp atışlarını beğenmeyince acil sezaryene alındım 39+0da doğmuş oldu