ayse34eslem canım pozisyonu netse bebişinin endişe etme 😊 bizim ufaklık göstermiyodu doktorumuz inat etti o inat etti 😀 23. Haftaya kadar bekletti bizi 🥰
ama % delik olarak verilen oranlarda yanılma payı olabiliyor erken haftalar olduğu için 😊
rabbim hayırlısını versin inşallah 🤲🏼