Ogretmenannee Kızlar bebek çantamı aldım. Boynumda fıtık olduğu için ve zayıf olduğum için sırt çantası almadım hem bebek hem çantayı zaten taşıyacağımı düşünmediğim için bu çantayı aldım ayrıca her şeyini toplaması için biraz büyük olsun istedim kendi eşyalarımı da koyarım dedim. Nasıl sizce? https://m.trendyol.com/bagmori/gri-baby-bag-baskili-bebek-bakim-cantasi-p-4143591
Merve8494 Ogretmenannee güzelmiş çantanız beğendim baya da büyük sırt çantası günlük hayatımdada kullandigim için ben yine sırt çantası seçtim bebek arabasına da asılması benim için avantaj oldu ben böyle bise tercih ettim https://ty.gl/ld1qroqw1
Zeyzeyka Ogretmenannee canım benimde boynumda fıtık var aslında sırt çantası kullanmak daha sağlıklı iki omuza da eşit yük veriyor. Bende baby bag sırt çantası aldım
Tubaa00 Ogretmenannee https://imgyukle.com/i/xtYo0v bende bu rengi aldım canım çok hoş ve gayet büyük beğendim 👍🏽
Gd1992 Merve8494 cnm bunu aldın mı sen geldi mi urun bende bundan alıcaktım cok dusundum ama hala karar veremedım .
Merve8494 Gd1992 aldım canım geldi baya güzel içi geniş sırt kısmında da gözleri var kullanışlı geldi ama ben 130 tl ye aldım şimdi fiyatı 170 fln olmus
Gd1992 [url=https://hizliresim.com/CE4Aq9][img]https://i.hizliresim.com/CE4Aq9.png[/img][/url] Bnde bu cantayı cok begendım ama senın aldıgın ıkısı arasında co kkaldım
Merve8494 Gd1992 https://imgyukle.com/i/xtatfQ https://imgyukle.com/i/xtaKF1 https://imgyukle.com/i/xta8Yb https://imgyukle.com/i/xtaWWG Hemen hemen benziyor çantalar benim aldiğimda telefonu şarj edebiliyorsun diğer yan gozude biberon için alimünyum korumalı aynı şekil asılıyor bebek arabasına
Gd1992 Ck tşk ederım cantanın resmleri ıcın 😊 onumzdeki ay ıcın alıcam karar verrm ınsaşlah ozamana kdr