Denizler canım reglimden sonraki 3.gün başladım. Sabah ve akşam aç karna taze taze hazırlamak gerekiyor. Her içtiğinde taze hazırlayacaksın. 15 gün boyunca devam ediyorsun. 1soğanı dörde bölüp 1 barsak suya atıp 5 dakika kaynatıyordum. Sonra kapatıp hafif ilk sıcağı çıkınca içiyordum. Soğutup içmeyeceksin çünkü etken maddesi değişiyormuş. Soğan olarak normal yemekte kullandığımız kabuğu kahverengi içi beyaz olan var ya ondan kullanılıyor. Ama ben çok saatli içtim hiç şaşmadan. İçmeden önce dua edip suya üfledim falan. Bilmiyorum vesile oldu rabbime şükürler olsun. İnşallah tez zamanda sen de kavuşursun 🤲🏻 sormak istediğin varsa sorabilirsin canım.