Mucizemmmmm Kızlar sizlerde de oluyor mu böyle? Ben iyice korkmaya başladım 3-4gündür pek hareketsizdi kızım dün akşamdan beri kendini kasıp duruyor karnım taş gibi oluyor ve orda toplanıp kasıldığı dışardanda belli olıyor
Hlyfrz Mucizemmmmm canim banada 27. Haftamda oldu meger bebegim ters dönüyomusdu oyuzden oyle olmus simdi asagiya indi bendede bebegimdede hic bisey yok cok rahatz
Sema99 Mucizemmmmm bebeğin geliştiği için Canım korkma bendede oluyor eğer sen yoruluyorsan bebek kendi toplar uzatır kendini genişletir kendini sıkıntı yapma eğer çok sık oluyorsa sana magnezyum önerir benim bu üçüncü gebeliğim iki gebeliğimde oluyordu özelikle kızım çok kasardı kendini ilk gebeliğim de oluyordu şimdi bu üçüncü gebeliğim bundada oluyor ama geçiyor bebek kendini uzatır toplar rahat etmeye çalışıyor yanı
Mucizemmmmm Hayalveannesi normalde 27+6 olması lazım ama doktor bir hafta geriden geliyor demişti yani 26+6
Keriminmutluannesi Mucizemmmmm canım yalancı sancı dicrltim de onun için çok erken bence doktoruna görünmelisin erken doğum habercisi ola bilir
Hayalveannesi Mucizemmmmm bu haftalarda bebek duruş pozisyonunu sürekli değiştiriyor ondan kaynaklanıyor bende de oldu dün gece hatta hiç hareket etmedi ama sıcak bi duş alarak rahatladım hemen ..
Mucizemmmmm Keriminmutluannesi ay canım bende ondan çok korkuyorum kendi kasılmalarım için doktor magnezyum vermişti ama pek fayda etmedi şimdide kızım kasılıp toplanmaya başladı 😔 en kısa zamanda gidicem doktora
Mucizemmmmm Hlyfrz çok şükür canım sağ salim zamanında kavuşursun inşAllah yavruna 🙏 inşAllah benim kızımında bişeyi yoktur sadece dönüyordur 🙏🏻
Hlyfrz Mucizemmmmm insallah canim benim korkma biz anneler biraz panik yapiyoruz o bebegi daha cok sikintiya sokuyo ben 1 hafta kaburga agrisi cektm bu kasilma yuzunden. Relax oluyoruzzz gunumuzu bekliyoruzz😍😄
Mucizemmmmm Hlyfrz kaburga ağrısı bendede var canım hem belim ağrıyor hem kaburgam napıcağımı şaşırdım iyice😐 bide bir şey sorucam sizdede vajinada ve kemik kısmında ağrı oluyor mu ben neredeyse gezmekte zorlanıyorum sürekli yatıyorum bu yüzden
Mucizemmmmm Hayalveannesi bende üzerini elimle okşuyorum ama baya sonra kendi bırakıyor 5-6 dakika öyle kasılı duruyor uzun sürmesi korkutuyor beni . Dediğiniz gibidir inşAllah iyi olsunda bişey istemiyorum başka🙏
Mucizemmmmm Sema99 ay maşAllah canım Rabbim sağ salim zamanında kavuştursun inşAllah ❤ Evet dünden beri sürekli oluyor magnezyum içiyorum pek bi faydası yok maalesef 😔
Hlyfrz Mucizemmmmm vajinamda degilde kalca kemigim cok hareketli oldug zaman inanilmaz agriyo ve batıyo doktor normal dedi bu haftalar bebegin gelisip yer degistirdigi haftalar oragnlara baskı yapiyorlar annelik kolay degilmis kuzum valla😁
Mucizemmmmm Hlyfrz aynen her yeni bir belirtide iyice korku sarıyor içimi doktorda en son bir hafta geriden geliyor dediği için iyice canımız sıkıldı 😔 inşAllah sağ salim ve zamanında kavuşuruz yavrularımıza Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın ve kimseyi evladıyla sınamasın ❤🙏🏻
Sema99 Mucizemmmmm aynen pek faydası YÖK onun yerine magnezyum içeren yiyecekler ye bence bn öle yapıyorum çünkü daha iyi oluyor beslenmeye korkma toplar eder kendini uzatır yoruluyorsan ondan da olur bn ara ara egzersiz yapıyorum gebelik için çok rahat ediyorum valla. Amin inş kuzu hepimizin ki nasıp etsin
HlyaGmKaya Mucizemmmmm benim kızın hep 2 hafta geriden gitti ve dogdu gayet saglıklı oldu büyüdü elhamdulillah hiç kafanı takma😌