Biz 12 den 18 e kadar hiç gitmemiştik doktora erken olduğu için yanlış tahmin kesin kız demiştik. Hatta eşim o kadar kız istiyordu ki arabada bağırdı kızım oluyor ulen diyee 😂 bazen sıkıştırıyorlar herhalde hiç anlamadık. Ayrıntılıda şok olduk resmini elimize tutuşturdu. Ama önemli olan sağlıklı olması. Şimdi ikinci geliyor ben ayrıntılıya kadar asla ikna olmam 🤗😛