Kızlar merhaba.
Bugün doktora gittim. Sağ yumurtalığımda yok denilecek kadar az polikistik over gördüğünü söyledi ama herhangi bir sorun teşkil etmezmiş.
Ve sol yumurtalığımda 1.47 mm büyüme ve çatlama olduğunu söyledi. ( bu arada hiç kasık ağrısı yasamıyordum 2 aydır sol kasigim ağrıyordu. )
Yani diyeceğim şu ki belirli günler verdi o günler de birliktelik olması gerektiğini söyledi. 2 ay daha doktorumla beraber denedikten sonra yine gebelik olmazsa esimin sperm değerlerine bakacakmış.
Sizce olacak mı böyle bir durum yaşayıpta gebelik haberini alanlar var mı merak ediyorum?