Hanımlar bugün kontrolüm vardı gittim.hatta karnimda sertleşme vardı onu da anlattim ama yine de doktorum sadece ultrasonla baktı nst.cekilmiyor.mu dedim yok dedi bı dahaki geldiğinde çekilecek dedi. Bı dahakine de yirmi gün sonraya 5ekime verdi randevuyu bu nasıl.is acaba bilemedim 😐 Sizler ne. Zaman başladınız nstye?