yaptırdım ve 190 cikti surekli tatlı dkndurma cikolata yiyordum. 27. Haftadan beri dikkat ediyorum sağlikli besleniyorum ama arada meyve yerine dondurma yiyordum baktim yukselmjyor kaçamak yaptm ve her kaçamakta 180 cikti bugun son iki ayi kacamaksiz geçirmek için kendime söz verdim cok moralm bozuldu. Sırf boğazıma hakim olamadm diye.
Kendkmi cok kotu hissediyorum.
Neyse en azından yaptirdim da ya yaptirmasam ve surekli yemeye devam etseydm allah korusun.