Kızlar 26 haftalık gebeyim 25. Haftamda doktora muayene gittim normal muayenemi oldum bana progestan vs falan da yazdı sonrasında hiçbirsey söylemedi kan ilacı falan yazdı çıktım ben odadan şimdi e nabıza girdim öyle dolanıyordum doktor tanı bölümüne dusuk tehtidi yazmış 🥺 çok morelim bozuldu bana böyle birşey dememişti halbu ki , başka doktora gitmelimiyim sizce 😢