17+3’te erkek dedi. Ben de hep kız hissetmiştim, öyle düşünmüştüm baya şaşırdım haliyle… Kordon olmasın ? Dedim. Yok eminim dedi doktorum. Bu haftada artık belli oluyor dedi. Pipisinin fotoğrafını da verdi ama burada şimdi sonradan değişenleri okuyunca acaba ??? dedim. Bu sefer de erkek fikrine alıştım çünkü 😂😁 artık ayrıntılıda göreceğiz tekrar…