[silindi] Merhaba hamileliğimin 19. Haftasına yeni girdim son 3-4 gündür yemek yememle beraber uyku haline giriyorum. Hamileliğimin ilk ayında bu oluyordu ve normal denilmişti. 12. Haftadan sonra bunu yaşamamıştım. Sizce normal mi aynı durumu yaşayan var mı
MYstryy [silindi] ben öyleyim yemek yesemde yemesemde.. gun icnde surekli gozlerm kapanmak istiyor aciyor resmen
Mltmbktr [silindi] merhaba kan şekerimiz yemekten hemen sonra düşüyor ondan oluyor ben de yaşıyorum doktorum beyaz un olan gıdalar yerine kepekli ekmek ,kepekli makarna yiyebilirsin dedi öyle deneyeceğim.🌸
[silindi] MYstryy 30 dakika uyumak beni kendime getiriyor. Ama çözemedim bu dönem tekrar başlaması normal mi. Acaba bir değerim falan mı düştü korktum açıkçası