Leylaakcay Selam arkadaşlar 6+1 haftalıgız ama akıntım geliyor beyaz her wc ye çıktıgımda iç camasırım ıslanıyor Bu normal mi acaba
buseyusuf27 Leylaakcay normal canım merk etme düzenli olarak camasır degıstır senı ve bebegını korumak ıcın enfeksıyondan vucudun salgılıyor o akıntıyı 🙋🏼♀️
koala06 Leylaakcay Canım benim başından beri sarı ve kokusuz tüm tahlillerim temiz çıktı doktor normal dedi seninkide gayet normal bence
Prenses23 Leylaakcay bu üçüncü gebeliğim. Ama diğerleri ilerlemedi. İnşAllah bu devam eder. Duyduğuma göre ileri haftalarda daha da artıyormuş 😀
Bahtoss Leylaakcay Normal canım iç çamaşırını sık sık değiş normal toz deterjan yerine toz sabunlarla yıkayabilirsin ve mutlaka ütüleyip giyin senin için de bebeğin içinde iyi olur her türlü enfeksiyon riskine karşı 💁♀️