Hazal2020 Herkese merhabalar 37.hafta bebekleriniz kac kiloydu 🥳🥳 cuma gunu muayenem var 🙈🙈 birde sizdende doktor tahlil istedimi son kez istiyorum dedi hemogram , hepatit falan
Cansummm Hazal2020 37+1 de 2950 gr minik kızım🥰 bende bugün tüm tahlillerimi verdim yeniden cuma son nst m var.
d190516 Hazal2020 36+6 da 3321 gram 52 cm’di 38+1 de 3657 gram 55 cm şimdi 38+4 üm yarın ikinci doğumum var 🙃
Seda1208 Hazal2020 ben 36+2 de gitmiştim en son 2500 kilo idi önümüzdeki çarşamba 37 olacağım bakalım kaç kilo oldu güzel kızım ❤️
Mzyyn93 Hazal2020 10 ay once dogum yaptim 39+6da muayneye gittim oglen 3100 kiloydu gece suyum geldi doguma girdim amaaanın 3750 😂😂 o sebeple soylenen kilolara inancim kalmadi 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Hazal2020 Cansummm bende muayeneden 3 saat erken gidip ac vericem kan doktor farketmez dedi ama ac bana en garantisi geliyor 😂 sonra kahvaltı eder nstye girerim tum sonuclarla muayene olurum diye plan yaptim kendi kendime 😂
Hazal2020 Cansummm oğluşum 36.haftada 2894 dü bakalim bu cuma 37.hafta icinde olucam kac kilo olmus 🙈
Hazal2020 Cansummm bide kac tup kan verdin 🙈🙈 tahlil kagidinda bir hemogram ve hepatitleri anladim digerlerini ilk kez gordum 😂
Zynp01 Hazal2020 son kez verdim evet ama haftaya 38. De yani sezaryen için tahliller yapılacakmş 37 de kilosu 3000 gr 47 cm
Ronyaseda Hazal2020 Ben en son 33 de gittim 2220 gramdı 36 cu haftadayım 37 de gidicem bende tahminen 2900-3000 civarları olur o zamana kadar inşallah 🙏🏻♥️
Esraibo1998 36 haftalık iken gittim canım 3000 kilo dedi bu Çarşamba bir daha gidecez bakalım kaç kilo olmuşuz 😊