Sermec27 çok teşekkür ederiim 😊ya aslında biz 30 haftalığız ilk 12. Haftada doktor erkek bu kesin dedi ondan ne zaman gitsem doktora değişik doktorlar tabi ki hepsi hiç biri göstermiyor dedi en son 22 haftada 2 Kez gittiğim doktorum üst üste bu kız pipi gözükmüyor dedi herneyse bugünde Anadolu yakasında yakacık kadın doğum ve çocuk hastanesine gittim herneyse doktora bir şey soruyorum dur sorma sus hastam çok dinleyemem diyor bana dedim bu ne saygısızlık hani şikayetini anlatmak istiyorum ben konuşur konuşmaz dur sus ben tekim Bi sürü hastam var 2 hafta sonra gel dedi gerçekten çok sinirlendim ya doktorun takındığı tavırla bakar mısınız