Glnzdnz58 Kızlar adetıme 3 gun var ama 10 gundur bel kasık midem agrım var bu testen ıkı seferdır yapıyom sılık cıkıyo[url=https://hizliresim.com/86Ksvs][img]https://i.hizliresim.com/86Ksvs.jpg[/img][/url]
Sultanhira_ Glnzdnz58 benim adetim 15 gün gecikmişti test yapmıştım aynı böyle çıkmıştı bir kere daha yaptım bu sefer tek çizgi çıktı sonra kan testi yaptırdım hamile değildim testler bazen yanılabiliyorlar canım
Glnzdnz58 [url=https://hizliresim.com/fA1cF0][img]https://i.hizliresim.com/fA1cF0.jpg[/img][/url] kızlar dıkkatlı bakılınca gorunuyo
Papatya-20 Glnzdnz58 var canım ama bekle bida test yap net çizgi cıkar rabbim saglıklı sıhatlı kucagınada almayı nasip etsin 💗 erken gebelik yapsan cıkar sonuc
Glnzdnz58 AsyaNildaa evet cok sılık cıkıyo normal testlerden yaptım onda daha cok sılık cıktı nedendır bılmıyom bu ay o kadar belırtı yasadımkı bıde ıkıdır boyle cıkıyo
Kbrklnc Glnzdnz58 bende gecen ay oyle hissetmiştim ama hasta oldum bazen pskılojık olabiliyor galiba ama umarım seninki öyle değildir 😊
Kbrklnc Glnzdnz58 bendede cıkmıstım kuzum ama test yanılttı beni hasta olunca üzüldüm ama o kadar değil nasip Rabbim en doğru zamanı bılıyo sendede yoksa canını sıkma hiç 😊❤️
Mom103 Glnzdnz58 ben gordum genelde bu testler yaniltmaz ama 10 gun cok yani sen sabirla bekle icin rahat etmez biliyorum. En tez 2 3gun sonra testi tekrarla ne zaman yapsan arasinda 3 gun olsun ki farki gore bil diye Rabbim srvindirsin umarim gebeliktir