Ogrtmnanne2 Bebeğim 6 gün önde gidiyor 😅 bebeğin ilerleyişine göre mi yoksa önceden takip ettiğim takvime göre mi zamanını söylemeliyiz ?
1PrensAnnesi Ogrtmnanne2 son ayda toparlıyor hatta son haftalarda bile baktın toparlamıyo sezaryen ise gelişime göre veriyo doktor tarihi
Fatovebebegi Ogrtmnanne2 merhaba takvime gore soyluceksiniz son adet tarihine gore oluyor bazen o ara kapaniyor 6 gun normale donedebilir iki haftaya da cikabilir ama takvime gore bebek gelisimini soyluceksiniz
Mondlicht Ogrtmnanne2 takvime göre oluyor. Benim kızımda genel gelişim olarak nerdeyse 3 hafta öndeydi normal takvim zamanında doğdu sadece doktorumun dediği gibi boyu uzun iri bir bebek ti