Mrs40 Kızlar bugün doktor randevum vardı yine ne sancı ne açıklık hiç birşey yoktu doktorum artık riske atmayalım dedi yarın sabah sezaryene giriyorum inşallah herkesden bol dua istiyorum sanırım bende kavuşucam kızıma 🤲🏻😍❤️🥰
3461 Mrs40 Yaa canım rabbi sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah🙏🏻Kac haftalıksın bu arada benımde yarın 40 haftalık oluyorum benımde sanki sancı acıklık cıkmayıp sezeryan dıyıcek gıbı gelıyor bana
Melike_16 Mrs40 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 😊 ismini ne koyacaksınız kaçıncı haftadasiniz ve doğum çantanıza neler koydunuz listeniz varsa bizimle paylaşir misiniz
Zehramsrc Mrs40 Bende 40+2 olcam yarın, randevum var inşallah açıklık olmuştur artık, Allah yardımcın olsun sağlıklı gelsin inşAllah