Kızlar 36+4 haftalık hamileyim . Bugün kendimi çok halsiz hissediyorum . Mide bulantim da var . Düzenli bir sancım yok daha doğrusu sancım da yok ama üstümde bir ağırlık var ve klima açık olmasına rağmen terliyorum ama sicaktan bir terleme değil sıkıntı basıyor sizce bu doğum belirtisimi ben ile uzak oturduğumdan hastaneye de gidemiyorum . Bilmiyorum ne yapacam bana yardımcı olurmusunuz.