ilknur_ canım bu yumurtlama olabilir bende aynı ovul. Testini kullanıyorum . Ve hiç bir zaman C testi de çok çok koyu çıkmadı. Keşke önce yaptığın test varsa onları da atsaydın . Ya da yapmaya devam et silikleşme olur ise yumurtlamadır . Bu şekilde gördüğüm ay değerlendirip gebe kaldım. Bence değerlendirmelisin. Çok çok koyu çıkmadı benim hiç bir zaman