Asaaaafff bende de var bir haftadır o sertleşme. 32+6haftaligim ben. Dün doktora gittim sordum magnezyum eksikliginden olabilir dedi ilaç verdi sancı ağrı vs gibi şeyler yoksa bı sıkıntı olmuyor canım. Ben nstye bağlar beni diye bekledim.ama baglamadi bile demekki gerek görmedi. Karnımın sağ üst tarafında toplanıyor.gibi.oluyordu bendede. Dedim.doktor bey burda neresi var yani neyi bu dedim.megerse poposuymus 🤭😂 baş aşağı dönmüş artık ve gerindikce hareket ettikçe ister istemez o kısım.sertlesiyor diye düşünüyorum 🤷🏻♀️😄 hatta artık diyorum doğunca popona popona vuracam senin diyorum 😂😂