sehrikarabulut Kızlar aranızda suavinex markabiberon ve emziği kullanan varmı yada kullanmayı düşünen🙋🏻♀️
annecikk_ sehrikarabulut Bende cok begeniyorum ama emzik olarak bibs dusunuyorum biberona ihtiyacim olucagini zannetmiyorum
yigitalpinannesi40 Bebek giyim mağazasında çalışırken satıyordum hem emziğini hem de biberonunu. Kalitesiz değil ama ben kendi bebeğim için avent tercih ettim avent olmasaydı diğer seçeneğim suavinex olurdu büyük ihtimalle
sehrikarabulut yigitalpinannesi40 aventle aynı fiyatta zaten hatta biberonları daha pahalı suavinexin
yigitalpinannesi40 sehrikarabulut Evet ama benim tercihim avent oldu. Suavinexten de pişman olmazsınız bence deneyin
sehrikarabulut yigitalpinannesi40 aventi kullanmıştım zaten ilk kızımda şimdi ikinci kızım için bakıyorm çok hoşuma gidiyo suavinex bi deneyelim bakalım sagol canım 🌸
Momylinda yigitalpinannesi40 merhba suavinexin hangi biberonu yeni doğana uygun bana link atarmsnz ben anlamadm pek