Sevgikarabulut Kızlar ben adetten 2gün geciktim ve test yaptım ertesi gün doktora gittim beta hcg değerim 983 çıktı ultrasonda kese yok dedi bu normalmi yada birşey çıkmaması lütfen kızlar cevaplayın🙏🙏
halitefe Sevgikarabulut şuan erken canım bir bir buçuk hafta sonra gidersen görürsün keseyi doktorun bilgi vermedi mi sana
ilseng Sevgikarabulut evet suanda kese gözükmez. Alttan muayene minimum 1500 göbekten 5000 olmalı. Cuma günü görebilirsin belki karından ama alttan kesin gözükür 🥰
Masalela Sevgikarabulut bende de aynısı oldu kan pozitif kese yoktu şimdi 31 haftalığız 🙏2 gün sonra tekrar kanda baktı 2 katı olmuştu değerim.
Pinar-34 Gayet normal en az 4bucuk 5 hafta olması lazım merak etme bende bekliyorum cumartesi gideceğim
Pinar-34 Sevgikarabulut İnş ben cumartesi gidereceğim 5 hafta oluyor bakalım İnş görünür panik yapma ben diğer üçünde hep panik yaptım sonuç hep hüsran oldu
Sevgikarabulut halitefe sadece çok küçük dedi kese gözükmesi için dedi haftaya gel dedi değerin çok iyi dedi bilmiyorum içime şüphe düştü 😭😭
YNB Benim 6. Haftada yani dün gözüktü kese. Merak etme kendini öyle korkutma. Allahım izniyle görürsün duyarsın sağlıklı sıhhatli kucağınıza alırız insallah🙏🤰🏻