hvvcngr 9 haftalık hamileyim doktor 2 tane antibiyotik yazdı ornitop 500 mg ve prolutan 400 mg bunun bana ve bebeğe zararı olur mu endişeliyim. Sürekli yorgunluk hissi veriyor 🙁
Hatunnn hvvcngr yani doktor yazdiysa bi zarari yoktur dimi🙂 burda zararli desek doktoru dinlemeyip birakcak misiniz🙂 ilk 3 ay bebek etkilenmiyormus kullanin ablamada yazmisti doktoru endise etmeyinnnnn
Ozllemm Bende 9 haftalık ıken İdrar enfeksiyonu gecırdim canm 500 mg lık antibiyotik kullandım 20 adet Bı sıkıntı olmuyor cok şükür enfeksıyon gecmez ise sıkıntı asıl