Bsr57 canım uzun süre daha devam eder. Bende hamileliğimin başında hep bel ağrısı çektim öyke günler oldu ki azıcık ayakta kaldığımda yürüyemez hale gelirdim. Az sabır geçiyor aylar ilerleyince bak şimdi de bebek haftasını doldurdu gelsin diye uğraşıyorum yine bel ağrım var 🙄