Kızlar merhabaa 🌸 Kasım sonu doğumum olacak inşallah. Bebek arabası araştırmaya başladım ama kafam çok karışık. Travel sistem düşünüyorum (max.1500 tl felan olan modellerden olabilir) fakat kış bebeği olacağı için puseti az kullanacağımızı düşünüyorum daha iyi bir araba alıp ayrı puset mi alsam karar veremiyorum. Fikir verebilir misiniz?