rumeysaa1 kızlar doğumdan sonra karın ne zaman iniyo yada hamile kalmadan onceki eski kiloya geri mi dönülüyo çok merak ediyorum🙏🏻
Merveyunus31 rumeysaa1 ben hemen verdim canım 1 haftada karnım gitti ama korse kullandım mutlaka kullan sonrasında da kilolar gitti zaten benim hemen
rumeysaa1 Merveyunus31 normal doğum mu sezeryan mı kalıyomu korse kullanmazsak ? birde eski kilonamı döndün canım
Merveyunus31 rumeysaa1 evet eski kilima döndüm canım emzirdigin zaman zaten kilo gidiyormuş hemen benimde öyle oldu sezeryan oldum canım 21 gün oldu bugün eski halime döndüm 😂
Merveyunus31 rumeysaa1 kalır bence benim karnım çok büyümüştü bebeğim kiloluydu doğumdan sonra 5 6 aylık aylik gibi kalmıştı karnım çok sinir ölmüştüm korse kullandım gün gün gitti karnim
rumeysaa1 Merveyunus31 yaaa hayırlı olsun canım☺️ Rabbim bağışlasın birde sezeryanda karnın kalıyo falan dediler bana düz olmuyormuş falan sorayım dedim😅
Merveyunus31 Flamingo44 markasını hatırlamıyorum canım ya ama eşim medikalden sezeryan korsesi diye aldı 60 tlye