Bbssra Merve2304 evet bende burda Sami kemik için bin tane kötü yorum okudum ama üstteki yorumlar da ne dedim doktor işi görecelidir bana iyi gelen size gelmez dedim. Siz neden bu kadar üstünüze alındınız İlknur hanımın avukatımısınız ☺️
Merve2304 Bbssra avuktatı değilim ama hastayım 18 gün sonra kendisi ameliyatımı yapıcak o yüzden hassasım. Sizinde doğumunuza az bi zaman kala kötü yorumlarla aklınız karıştırılırsa ne hissettiğimi belki anlarsınız
Guluss35 Sna-1234 özel muaynehane olarak m.orhan solak oğlu na gıdıyorum devlettekiler yuzunden kaybetmek uzereydım onu sayesınde kanamalarım durdu devlettede yenı emın levent aksoya gıdıyorum tum testlerımı duzrnlı yapıyor sorularıma cevap verıyor öncesındeki aptallar hem yasca buyuk hemde sözde en tecrubelileri ama az kalsın boş die alacaklardı cocugumu
anilece Adatıp Ertan ZAN, sakarya ya geldiği 2 ay kadar oldu ama çok bilgili ve ilgili bir doktor. Muayenesi çok güzel, ultrasonu 4D cihazı yeni aldırdı ve telefondan her zaman ulaşılabiliyor. İnstagramda aktif, sayfasından bakabilirsiniz. @drertanzan
Bbssra Merve2304 arkadaş doktor tavsiyesi sunmuş herkes fikrini sunmakta özgür bu kadar etkileniyorsanız Sakarya doktor önerisi postlarına girmezsiniz ki zaten iyice araştırıp icinize sinerek Bi karar vermişsinizdir doktor konusunda diye düşünüyorum yani aklınız karışmasın. Size sağlıklı hayırlı doğumlar diliyorum iyi akşamlar
Merve2304 Bbssra senin kötü bi niyetle yazmadığını biliyorum yanlış anlama. Ben sadece 2.doğumum mecburi sezaryen olacağım için ilk doğumumda yaşadıklarımı bildiğim için ister istemez etkileniyorum her söylenenden. Daha öncede denk geldi kötü yorumlar doktorumu değiştirmeye bile niyetlendim ama sonradan yine vazgeçtim. Hayırlısı artık yaşayacak kötü günlerim varsa her doktorda bulur beni. İnşallah yaşamam hayırlısıyla kucağıma alırım
Bbssra Merve2304 Allah hayırlı insanlarla karşılaştırsın dediğiniz gibi yaşayacağımız varsa yaşayacağız hangi doktor olursa olsun
HamzaMoms Sna-1234 beyhekimde sedat umura gidiyorum gayet ilgili ve uzman bir doktor ulaşabilirlik konusundada güzel, instagramdan bakabilirsiniz gece kaç olursa olsun doğum için kalkıp hastaneye geliyor cok var gelmeyen doktor. Doğum kadrosu olarakta beyhekimin ebeleri daha tecrübeli daha ilgili medar hastanesini ve doktorlarını tavsiye etmem yakınımın sayesinde bir şeyler biliyorum yine de siz bilirsiniz :) adatıpın doktorları içinde güzel seyler duydum
Sna-1234 HamzaMoms bende medar ı anestezi yönünden istemiyorum ilk hamileliğimde sezeryan oldum şimdi de öyle olacak bende bir kaç bir şey duydum teşekkürler ☺️
Pembedenkiiz Sna-1234 ya sevilay hanım normal doğum ve ssvd yapıyor genelde onu bilmeyen yoktur ama şöyleki aşırı ilgisiz bi doktor asla bilgi vermiyor kafa çevresi kilosu rahim boyu vs sadece bakıp iyi diyor yolluyor böyle olunca insan birşeyde diyemiyor benim gibi gidip memnun olmayan çok kişi duydum doktorluğu iyi ama işte ilgisiz bi kadın o yüzden değiştirdim eşim baskı yaptı bana eşim baskı yapmasaydı değiştirirmiydim bilmiyorum ama herkesin gidebileceği birisi değil. İlk kez hamilesin heyecanlısın ama asla umduğunu bulamıyorsun biraz üzücü oluyor açıkçası
Zeyyaleyyy Sna-1234 Medar İlknur Hanıma gidiyorum onun hakkında olumsuz yorumlara gelince kusursuz insanlar değiller doktor dahi olsalar kaderinde varsa malesef her doktorda yaşıyorsunuz 2-3 problemi oldu diye kulaktan dolma laflarla maalesef ki insanlarımız abartıyor Sevilay Hanım çok övülüyor fakat plesanta’mı oluyor bebeğin beslendiği şey onu içeride unuttuğunu biliyorum fakat bakarsanız mükemmel doktor ama olabiliyor herkeste İlknur Hanımın en sonki bebekte yaşadığı sıkıntıyı biliyorum herkes aa doktor hata yapmış diye baksada olayın aslı şöyle Doğum yapacak arkadaşım doktor hanım normal Doğum olmaz bebeğin kilolu desede ısrarla normal Doğum istiyor ve hatalı yerine konan ilknur hanım oluyor demem o ki yaşayacağınız varsa her türlü yaşanıyor kultaktan dolma bilgilerle ilknur hanım hakkında şunları bunları duyduk dememeliyiz tercih etmeyebilirsiniz fakat öyle atıp tutmak olmaz…Ben çok memnunum canım öneriyorum da 😚🌸
Ozge8954 Zeyyaleyyy size tamamen katılıyorum doğum yapacak arkadaşa ısrarla durumu belirtmesine rahmen arkadaş normal doğumda ısrar etmiş sonuc olumsuz olunca doktora kalıyor suç..bende cok memnunum arkadaşlarimda kendisinde doğum yaptı cokta memnunlar..cok isim yapmış kadin dogumcularin çoğu suanda mahkemelik…
Yeniden Sna-1234 beyhekim sedat umur 😎😎 İlk doğumumda sami kemikti, sedat bey olmasaydı yine ona giderdim. Birde sanıyorum medarı sevemedim o yüzdende beyhekim. 🥳🥳🥳