SeldaSngl Öncelikle merhaba, 20 haftalık olduk bugün. Hamileliğimde herşey yolunda ama son 3 - 4 gündür bebeğimi çok aşağıda hissediyorum. Doktorun ultrasonla baktığı yerin daha aşağısında , bebeğin hareketlerinden dolayı mı sebebi ne acaba ???
Snszasla SeldaSngl bende 22 haftalığım resmen bazı zamanlar kasıgımın en altını tekmeliyor durduğu pozisyondan kaynaklı sanırım 🤷♀️
Serifeisitmir SeldaSngl canım benimde hep aşağıda bebeğim 26+3 haftalık olduk hala kasımlarımın etrafında hissediyorum benim doktorum sıkıntı olmayacağını söyledi detaylı sorun doktorunuza bu arada rahim uzunluğun 32 cm çıktı belki bu yüzden de sıkıntı olmayabilir bende
Msltms SeldaSngl bende böyle bi post açacakken bu paylaşımını gördüm benimde bazen kasığımın altını tekmeliyor orda hissediyorum kontrolüm benimde yarın o zaman sorcam canım inşallah düşündüğümüz gibi kötü bir şey değildir☺️
Betulll11 SeldaSngl Benim de bazen o kadar aşağı vuruyor ki rahatsız oluyorum garip bir his acı değil ama rahatsız ediyor. Dünden beri hep kasığımda. Kontrole gidince sorayım inşallah normaldir 🤷
Snszasla SeldaSngl sürekli dönüyorlar içimizde canım bazen sağ dan bazen soldan bazen göbek deliğinin oradan vuruyor pozisyondan kaynaklı sanırım ferah tut içini birsey olmaz inşallah 😊
Asminnil SeldaSngl canım ben 34 haftalığım karnım aşağıda bütün hareketleri kaşığımda hissediyorum gören doğumun yakın diyor ama 1 ayım var doktor hiç sorun etmiyor aşağıda olmasını 😂😂
Snszasla SeldaSngl 😀😀bazen diyorum oglum ne oluyor resmen karnımın içinde dönüyor 💙😀 diyorum acaba birsey mi oluyor sonra bi bakıyorum sakin arada bi vuruyor yani her iki şekildede bizi endişeye sokuyorlar 😂bendede ağrı oluyor canım mesela Bugun sağ kasıgımın orası çok ağrıdı rahim büyüdüğü için oluyor sanırım bebekse hareketli olunca normal aslında ama bizler endişe ediyoruz
Bgmky SeldaSngl bende son 1 haftadır o şekilde hissediyordum canım dayanamadım doktora gittim. Ayakları aşağıya doğruydu her hareketi kasıklarımda hissediyormuşum o yüzden. Çok şükür herşey yolunda dedi doktor. Belli aralıklarla giren ağrı,kanama,lekelenme ve suyun gelmediği sürece diğer şeyleri kafaya takma dedi