Hlyfrz Haftamdayim dun doktorum bebegimin döndügünü kafasinin asagida oldugunu normal dogum pozisyonunda durdugunu soyledi ayni durumu yasayan varmi ?
Gfrn Hlyfrz canım bende 29+5 im hesabıma göre doktor 2 gün önce 30+3 dedi önde bebeğin ve kafası aşağıda poposu göğsünün altında dedi sıkıntı Yok dedi
Nisanurr Hlyfrz benim oğlumda 29da döndü ve başı baya aşşağıdaydı ondan sebep rahim incelmesi oldu şuan 36yız en son 34te gittiğimde hala aynı pozisyondaydı
deletedmom351 Buketk Her Bebek dönmüyor benim 30. Haftada döndü 36 olucam hala başaşağı doktor bu haftadan sonra dönemez dedi yani 29. Hafta dönmeyedebilir doğuma kadar başaşağı kalabilir.