Canım ben çeyizime yapmıstım annemle birlikte bebek battaniyesinden az daha büyükçe yaptık ve yünden yaptık ama parça parça olan kırpık yumusak yünlerden yaptık ve incecik elyaf gibi oldu Zaten soğuk memleketteyiz evimizde kalıriferli tam kullanmak için uygun ortam darısı ağız tadıyla kullanmaya inşallah Sende kendine göre ayarlayabilirsin 🥰