Herkese merhaba, 16+4 hamileyim. Sakarya’da Adatıp Hastanesine Tuba Düzcan’a gidiyorum. Ancak bugün devlette eğitim araştırma hastanesine sıram vardı. Detaylı ultrasona randevu almak için gitmiştim. 3 ay sonraya veriyorlarmış en yakın. Bana kısmet olmadı. ☹️ Doktor ultrasonda ölçümleri yaparken 19 haftalık olduğunu söyledi. Sonuçların neden farklı olduğunu sorduğumda da başı zaten kalabalıktı cevap vermedi. Ben de çıktım. Ama aklım kaldı. Sizce neden farklıdır ve hangisine inanmalıyım?