4535_ bende 17 haftalık hamileyim geçen hafta idrarda iki protein pozitif çıktı tansiyonumu kontrol ettiler bir gün boyunca takılı olan tansiyon aletinden verdiler çok şükür tansiyonum yüksek çıkmadı. Doktor 2 hafta sonra yeniden gel kan idrar testi yapacağız ama çok şükür ki tansiyonun yüksek çıkmadı öyle olsaydı gebelik zehirlenmesinden şüphelenecektim dedi. Senin de tansiyon problemin yoksa korkmana gerek yok bir iki hafta takip etsinler gerekiyorsa 35-36. Haftalarda doğum yaptırıyorlar ama tabi tansiyonun da yüksekse. O yüzden korkma doktorunla konuş ne yapılmasını söylüyorsa yap bence