Hlyfrz Haftamdayim dun doktorum bebegimin döndügünü kafasinin asagida oldugunu normal dogum pozisyonunda durdugunu soyledi ayni durumu yasayan varmi ?
Mervetemel Hlyfrz olur canım benimde öyle başıda assagida 28 haftada döndü 35 te nisanım düştü ama hala doğum yapmadım😊😊😊
Hlyfrz Rahimde acılma yok dedi doktorumada guveniyorum ama etrsfimdaki insanlar sagolsun korkuttulat erken dogum yaparsn bilmem ne falan diye 😔