dış gebeliğe sebep olan şeyler hakkında bilgisi olan var mı ? Amh düşüklüğü ve fsh yüksekliği denmişti tedavisiz bebeğiniz olmaz ama siz normal yollarla 3 ay deneyin dedi doktorumuz, ve ben hamile kalmışım kısa bi süre içinde 5 haftalığız 🙊🙃 ve hormonlarım normal değerlerde olmadığı için bende korkuyorum şimdi acaba dış gebelik falan olur mu diye 😕 ilk gebeliğim yardımcı olur musunuz ..