ozlemyas Kızlar bi yazı okudum gebeler bu covid icin grip aşısı olmalı yazıyordu ne düşünüyorsunuz ? Daha 4 haftalık hamileyim çok tereddütlerim var 🙁
Unlukacar ozlemyas canım benim doktorum kontrolümde yaptırmam gerektiğini söyledi eczanede sıraya alıyorlar ilk aşı partisi ekimin ortasında geliyor sizinde Sıraya yazılmanız lazım
gul765 ozlemyas valla doktorum bana 17 haftalıkken gel tetenoz yapıcaz dedi covidden korunmak için heralde
ilknurosman ozlemyas ben doktoruma sordum dogumdan sonra yaptirmami soyledi gerci ben 38+1 im haftaya dogum var insallah ondanda oyle demis olsbilir bana 🤷
aybkkra ozlemyas ben 3 farklı doktora sordum bunu hepsi de yaptırabilirsin iyi olur dedi 24 haftalık gebeyim ben
Tomrisss Ben perşembe günü kontrole gidicem canım doktoruma bu konuyu muhakkak sormayı düşünüyorum çünkü risk grubundayız 🤦🏻♀️
ozlemyas Bende yarın sorucam canım yazarım burdan önerirse herkes farklı konusuyor insanın aklı bulanıyor 😑
Unlukacar gul765 yok canım tetenoz aşısı kovid için değil cerrahi paslı çivi cerrahi müdehale vs gibi durumlarda seni koruyu detaylı bi aşı
ilknurosman ozlemyas sagol canim Allah razi olsun sizlerede Rabbim hayirlisiyla saglikli bi sekilde kucaginiza almayi nasip etsin insallah 🥰
150_gelartik 2.ve 3. Trimesterde yapılması uygun ama ben yine de yaptırmam ne olur ne olmaz güvenemedim.
ozlemyas 150_gelartik bebeğinde bağısıklının kuvvetlendiği yazıyordu tabi bilemiyoruz maalesef ama covid korunmak icin faydalı olabilir
150_gelartik Doktorlar maske takmanin en az grip aşısı kadar koruduğunu söylüyor. Bugün kendi doktorum da maskeni takip çalış korkma dedi.
ozlemyas 150_gelartik ben evden cıkmıyorum da eşim polis cok fazla kabalikta kalıyor korkuyorum erkekler cokta dikkatli gibi gelmiyor bana nedense
Cigilipap Normal grip aşısı hamileyken yaptırılmıyor diye biliyorum. Bence gerek yok tabi benim fikrim. Ben hemsireyim yaptırmak aklımdan hiç geçmedi.
Nuris90 Cigilipap hayır hamileyken ozellikle önerilen iki asi var bir tetanoz iki grip. Ben de karar vermedim yaptrsam mi kasim basi doğum aşıyı da genelde Ekim kaskm gibi yaptırıyorum nasilsa kişi hamile gecirmeyeceğim için doğum sonrasina erteleyeblrm.
ozlemyas Cigilipap Hiç bilmiyorum inan 65 üstü ve hamile olanlar grip asisi olsun diye okudum bende aradayım yarin doktorla konusucam 🤷🏻♀️