@Merve1656 ben de Gül Özpınar Öztürk’e gittim, aşırı kötü davrandı, 10 haftalıkken gittim bebeğimin durumu nasıl dedim, daha çok küçük sağlığı hakkında bir şey söylemem mümkün değil dedi, 7 haftalıkken Eskişehir Acıbadem’de Özlem hanıma gittim kalp atışını dinledim durumu iyi dedi ,Dr gül Özpınar ben sordum kalp atışı nasıl vs hiç konuşmuyor zorla cevap verdi bana,bebeği görmek istedim 5sn gösterdi ekranı çevirdi defol git der gibi bir hali vardı hep , bir daha o doktor bile kalsa asla gitmem ,üstelik şu anda covid bölümünde çalışıyormuş ,ama her hastaya bakıyor ,muayeneden covid olmadan ayrıldığım için kendimi çok şanslı hissediyorum, kesinlikle gitmeyin , Ankara tıp okumuş ama insan olamamış , bebeğimi görmeye gittim heyecanlıydım ,günümü mahvetti