Hanımlar ikinci bebeğime gebeyim. Öğrendiğimin ertesi günü yunusemre ye gittim kese etrafında kanama var dedi sadace folik asit verdi 10 gün sonra görüşüruz dediler. Ben tatmın olmadım korktum e agrimda var ümite gittim şansa oğluma hamileyken Yusuf Öztürk e gitmiştim oda oraya geçmiş denk geldi çokta ilgilidir ama butcem yok her ay gidemem. Araştırmalarım sonunda İlkay oral ı duydum ona randevu aldım bugün randevum iptal du Gül Özpınar Öztürk e aldım bu seferde yorumlar korkuttu Allah aşkına bana Dr önerin ya