ooomammamia1 erkekler daha erken belli oluyor diye biliyorum ben de 😂 bizim 12. haftalarda kız dedi doktorumuz 14’te erkeğe bi dönüş yaptı su an 16’da hala emin olamadı başka doktora gösterdik ultrason fotosundan %90 kız dedi, biz de kız diyoruz artık 🤪