giyus06 kızlar 21 haftalık hamileyim sol gögsümden sarı bi sıvı geliyo az ama kücük bisey sağ gögsümden gelmiyor o sıvı yasayanlarnız varmı
Tugcebyr giyus06 gelen sarı sıvı kolastrum bazı anneler de doğumdan öncede gelebiliyor bir sorun teşkil etmez🌸
Hazal2020 giyus06 korkma canim 20 lerde bendende geldi doktoruma sordum ayy bakayim birsey geliyormu diye kurcalama birde cok sicak suyla yikanma dedi yoksa normal dedi
SnFk giyus06 daha rahat sütyenler al toparlayıcı falan kullan hatta göğüslerini sıkacak sütyenler olmasın
edyr Benim de ilk gebeliğimde 6. ayda gelmişti. Sıkıntı yok. Sen sıkma yeter. Senin de benimki gibi bol bol sütün olur inşallah.
edyr Tugcebyr Yok. Sanırım genetik 😊 Annem de öyleymiş. Bol su içerdim sadece. Doktorum en çok süt yapan 2 şey su ve uyku demişti. Malum uyku zor ama suyu hep içerim 😉
SnFk giyus06 benimkiler de aşırı küçük 😅 evde kesinlikle sütyen takmıyorum çok aşırı rahatsız ediyo ve çok akmaya başlıyo sütyen takınca. Sarkarsa da yapabileceğim bir şey yok 🤷🏼♀️
giyus06 SnFk ya ben sarkmasın diye takmak istiyorum ama agzıma girecek gibi asırı büyüdüler bende sanırım takamıcam artık tahamülüm kalmadı bide daha 21 haftalığım nefesi bile zor alıyorum anlamadım gitti
SnFk giyus06 o nefes sıkıntısı bende de var. Çok kilo aldıysan ya da suyun fazlaysa oluyormuş genelde.
giyus06 SnFk 7 kilo aldım hamilrliğim ilk ayları cok almıstım smdi orantışı gidiyorum ama ne fayda haklısın