Aslında çok iri denmez daha iri bebişler duymuştum ama 3650 şuan bebeğim ama 39+3 teyiz ama doğumun 41 i bulabilir dedi doktorum illa normal istersem beklicez. Çok şükür tabi düzenli kilo alması beni mutlu ediyor nankörlük yapmak istemem ama nerdeyse 2 hafta böyle kilo almaya devam ederse ben nasıl doğurucam aşırı yırtılma falan olmaz mı zor olmaz mı doğum. Kafam çok karışık